کد خبر: 1116339
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
به‌دنبال فراخوانی که به بهانه چهلم کشته‌شدگان اغتشاشات در سنندج منتشر شده بود، از حدود ساعت ۱۲ امروز تعدادی از مردم در بهشت محمدی جمع شدند.

برخی از حاضران ضمن تحریک احساسات مردم شعار‌هایی نظیر مرگ بر دیکتاتور سر دادند. پس از پایان مراسم بخشی از جمعیت به‌صورت پیاده به سمت کمربندی کرمانشاه حرکت کردند و این مسیر را مسدود کردند.

اغتشاشگران در این مسیر ضمن آتش زدن چند لاستیک، به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی خسارت زدند و حتی درختان را هم شکستند. نیرو‌های پلیس نیز با شلیک گاز اشک‌آور تلاش کردند جمعیت را متفرق کنند، اما برخی از اغتشاشگران با پرتاب سنگ با پلیس درگیر شدند.

در این بین آشوبگران چند خودروی شخصی را به آتش کشیدند، نرده‌های بهشت محمدی را از جا درآوردند و بخشی از ساختمان آرامستان را تخریب کردند. همچنین در جریان این درگیری‌ها سرهنگ حسین یوسفی از نیرو‌های پلیس کردستان با ضربات چاقو و قمه به شهادت رسید.

رئیس کلانتری ۱۸ نایسر نیز به‌دلیل چاقو خوردن از اغتشاشگران به بیمارستان منتقل شد. اخبار غیررسمی از کشته شدن دو نفر در اغتشاشات امروز خبر می‌دهد. در حال حاضر با تلاش نیرو‌های انتظامی شهر سنندج در آرامش است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
2
اگر اینهاراجمع نکنی هر روز نه مردم بیگناه پلیس شهید می‌شوند اگر این فتنه خاموش نشود هرروز شاهد شهید شدن جوانهای پاک این مملکت میشویم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار