کد خبر: 1116328
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می‌خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی عصر امروز در کشور قطر پیگیری شد که قبل از آن علیرضا جهانبخش به همراه علیرضا بیرانوند در این نشست حضور داشتند.

رسانه‌های انگلیسی که از چند روز پیش خود را به محل اسکان و تمرین تیم ملی ایران رسانده اند در آستانه بازی تیم ملی انگلیس با شاگردان کارلوس کی روش سوالات حاشیه‌ای را چاشنی صحبت‌های خود می‌کنند تا شاید بتوانند تمرکز بازیکنان ایران را بر هم بزنند.

علیرضا جهانبخش در واکنش به یکی از این سوالات که از سوی خبرنگار انگلیسی درباره شادی پس از گل و اتفاقات پیرامونی گفت: شما از رسانه‌های انگلیس هستید. شاید اگر ما همگروه با تیم ملی انگلیس نبودیم در حال حاضر پرسیده نمی‌شد. باید عرض کنم تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن این تیم بودیم. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم.

هافبک تیم ملی ایران تاکید کرد: چهار روز با یکی از بزرگترین بازی‌های زندگی فاصله داریم و تمرکزمان روی این بازی است تا بتوانیم باعث شادی مردم کشورمان شویم.

او تاکید کرد: شادی پس از گل یک مساله بسیار شخصی است. هر بازیکنی یک شادی متفاوتی دارد. همانطور که گفتم تمرکز ما روی این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار