کد خبر: 1116322
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
یگان مبارزه با تروریسم عراق از هلاکت سرکرده داعش در استان الانبار واقع در غرب این کشور خبر داد.

یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که یک تروریست داعشی به نام «ابو عیسی» که مسئول بمب گذاری‌های این گروهک در استان الانبار بود، به هلاکت رسید.

یگان مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیمی از یگان مبارزه با تروریسم در یک کمین موفق، توانست این فرد را با نام کامل «حسین محمد جاسم العیساوی المکنی» را در حومه شهر «الرمادی» به محاصره خود در آورد.

بر اساس این بیانیه، پس از اینکه این تروریست داعشی عرصه را بر خود تنگ دید، دست به عملیات انتحاری زد و خود را منفجر کرد، اما آسیبی به نیرو‌های امنیتی نرسید.

این در حالی است که مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق نیز امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که هشتمین مرحله از عملیات علیه تروریست‌های داعش در چارچوب عملیات نینوا آغاز شد.

در این بیانیه آمده است، با برنامه ریزی و نظارت فرماندهی عملیات مشترک و بر اساس اطلاعات دقیق، هشتمین مرحله از عملیات علیه تروریست‌های داعش صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

گفتنی است، بقایای گروه تروریستی داعش همچنان تلاش دارند در قالب هسته‌های کوچک در مناطق بیابانی، صعب‌العبور و مناطق کوهستانی متمرکز شوند. این تروریست‌ها در ماه‌های اخیر هر از گاهی اقدام به اجرای عملیات‌های تروریستی علیه نیرو‌های نظامی و غیرنظامیان عراقی کرده‌اند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار