کد خبر: 1116314
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از امروز ۲۶ آبان ماه هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از امروز ۲۶ آبان ماه هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

سریال «در چشم باد» وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در برمی‌گیرد.

این سریال زندگی خانواده‌ای با تمام لحظات خوب و بد در زمان قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادی خرمشهر را به تصویر می‌کشد. در این فیلم دوران سه دوره از حکومت‌های ایران که جزو پرحادثه‌ترین وقایع ایران است، بازگو می‌شود. پدر این خانواده (حسین ایرانی) از افراد میرزا کوچک جنگلی بوده که پس از کشته شدن کوچک جنگلی به همراه خانواده به تهران می‌آید. او برای فعالیت‌های مخفی سیاسی خود در تهران چایخانه‌ای راه‌اندازی می‌کند و به این بهانه به فعالیت‌های سیاسی ادامه می‌دهد. پسر خانواده ایرانی (بیژن ایرانی) خلبان است و در جنگ جهانی دوم فعالیت دارد که او را دستگیر و به خارج از کشور می‌برند و او را تبعید می‌کنند.

در این مجموعه بازیگرانی، چون پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و… ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار