کد خبر: 1116296
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رحیم زیادعلی

اقدامات تروریستی در ایذه و اصفهان و پیش از آن در حرم مطهر شاهچراغ، تردیدی باقی نگذاشته است که آنچه این روزها در گوشه و کنار کشور جریان دارد، نه یک اعتراض، که یک اقدام سازمان یافته با طراحی دشمنان شناخته شده ایران اسلامی و با مشارکت میدانی برخی عناصر مزدور داخلی که امنیت، اقتدار و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، عملیاتی می شود.
گرچه اعتراضات و اغتشاشات دو ماه گذشته به بهانه درگذشت یک خانم هم وطن بخش های زیادی از کشور را به صحنه ناآرامی‌های پراکنده تبدیل کرد و جمعی از حافظان امنیت جان خود را از دست دادند، اما جدا شدن صف معترضان از اغتشاش‌گران، گویی مناسبات طراحان سوری سازی ایران را به هم ریخته است؛ از این رو تهدید مشاغل کسب و کار و تعطیلی اصناف با تهدید و ارعاب در دستور کار آنها قرار گرفت و با اعلام فراخوان هایی در فضای مجازی کوشیدند به موازات ناامنی های ایجاد شده، دامنه اغتشاشات را گسترده و همچنان فعال نگه دارند. آنچه در ایذه و اصفهان اتفاق افتاد، یک پیام اشکار داشت و آن اینکه چهره خشن و بدون روتوش تروریسم که تا پیش از این به مدد، تروریسم رسانه ای، یک «اعتراض اجتماعی» تبلیغ و ترویج می شد، نمایان شد. بنابراین همه مدعیان اصلاح طلبی که با تحلیل های مخدوش و جهت دار کوشیدند، اغتشاش را در زرورق اعتراض پوشانده و خواسته یا ناخواسته خشونت را تئوریزه کردند، مسؤل خون های برزمین ریخته هستند و در جنایات تروریست ها شریکند.
اکنون که ماهیت پلید اقدامات تروریستی دشمن روشن شده و حمایت‌های بلندگوهای تبلیغاتی وابسته به آنها آشکار شده، بنابراین جای هیچگونه مدارا و مماشات با مخلان امنیت مردم با هر توجیه و بهانه ای باقی نمانده و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید بدون هیچگونه ملاحظه ای با آنها برخورد پشیمان کننده داشته باشد.
مردم نمی‌پذیرند و تحمل نمی کنند که امنیت کشور و اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی بیش از این بازیچه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی قرار گیرد. دشمن اراده کرده برای تزریق ناامنی، نه به «آرتین» شیراز رحم کند و نه به «کیان» ایذه. ریشه ترور را بخشکانید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار