کد خبر: 1116224
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
جوکار:
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با افرادی که دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با آنان پذیرفتنی نیست.

محمد صالح جوکار با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با اغتشاشگران، اظهار داشت: برخی از افراد در حوادث اخیر ناامنی ایجاد کردند، به اموال عمومی و اموال مردم خسارت زدند، جرم این افراد محرز و مشخص است و به هیچ عنوان خطای آنان قابل گذشت نیست.

وی بیان کرد: باید قوه قضائیه با این افراد برخورد جدی کند. تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات درگیر شدند و مابقی آنان هم بدانند که قطعاً دستگیر خواهند شد و با آنان برخورد می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از کسانی که هدایت اغتشاشات اخیر را بر عهده داشتند، افرادی وابسته و از عوامل بیگانه بودند و درخواست مردم آن است که هر چه زودتر به جرایم این افراد رسیدگی و با آنان برخورد قاطع شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته برخی از افراد از روی احساسات و فریب در تجمعات اخیر حضور پیدا کردند و خیلی هم زود فهمیدند که باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند که قطعاً حساب این افراد با اغتشاشگران جداست و قاعدتاً برای آنان پرونده یا سابقه قضائی درج نخواهد شد.

جوکار تاکید کرد: دو ماه از حوادث اخیر می‌گذرد و قاعدتاً باید معترضان و منتقدان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند اما اگر این کار را نکنند و دست به آشوب بزنند، بدانند که دیگر نمی‌توان آنان را معترض یا منتقد دانست و کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند، اغتشاشگر هستند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: با افراد و اغتشاشگرانی که در کشور دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با این افراد معنایی ندارد و پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت کشور اهمیت زیادی دارد، گفت: کسانی که با اقدامات خود باعث ناآرامی و ناامنی کشور می‌شوند، باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند و قطعاً با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
1
حالا که اغتشاشگران وقت تعیین میکنند ومیخواهند سه روزه نظام راعوض کنند یابه قول خودشان تاپایان دیماه کارنظام تمام است وبهمن جشن میگیریم وزارت کشوریاشورای امنییت ملی باید طی اطلاعیه ای به مردم اعلام کنند طی دوماه گذشته با مماشات برخوردکردیم تاهم صدای معترضان ومنتقدان رابشنویم وبه انتقادات واعتراضاتشان توجه کنیم ودرآینده جهت اصلاح اموربرآییم هم خواستیم تامردم ایران اسلامی ودلسوزان کشورباهرایده وعقیده سیاسیی ببیند که دشمن قصدجنگ داخلی وتجزیه ایران وبراندازی دارد تاصفشان راازاغتشاش گران ومنافقین وداعشیان جداکنند وباتوجه به درخواست اکثرییت ملت شهیدپرورایران که خواهان برخوردجدی وقاطعانه بااغتشاشگران وعاملین کشتاروویرانی هستند تاده روزمهلت میدهیم تامعترضین ومنتقدین وجوانان عزیزی که فریب خورده اند وپدروماذرانی که فرزندانشان دل به اغتشاشات بسته اند ازادامه روند اغتشاشات دست بداشته صف خودراجداکرده تانیروهای انتظامی وامنیتی کشور شراین اشرارراکم کنند بدیهی است ازمهلت داده شده به بعد مسئولییت هرگونه اتفاقی به عهده اغتشاشگران وخانواده های آنهاخواهد بود .............
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار