کد خبر: 1116166
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم عملیات جدید مقاومت، نظامیان خود در کرانه باختری را به حالت آماده‌باش درآورد.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب (دیشب) در پی عملیات مقاومتی در کرانه باختری و کشته شدن سه صهیونیست، دستور افزایش سطح آماده‌باش نظامیانش طی ۷۲ ساعت آینده را صادر کرد.

روز گذشته در یک عملیات مقاومتی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «أریئیل» سه شهرک‌نشین کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند و نظامیان صهیونیست عامل این عملیات به نام «محمد مراد صوف» (۱۸ ساله) از ساکنان شهرک حارس در استان سلفیت را به شهادت رساندند.

طبق گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در محل حادثه در شهرک أریئیل با همراهی رئیس فرماندهی مرکزی ارتش، فرمانده یگان نظامی کرانه باختری و فرمانده تیپ «منطقه افرایم» ارتش، تحقیقات میدانی از این مکان به عمل آورد.

کوخاوی همچنین گفت که ارتش باید از این حادثه درس عبرت بگیرد و عملیات «موج‌شکن» در هر مکان و زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد یافت.

در همین ارتباط «عمر سماره» رئیس شورای روستای حارس گفت که رژیم اشغالگر ورودی اصلی این روستا و تمامی ورودی‌های آن را با موانع نظامی و خاکریز مسدود کرده است.

سماره افزود که یک گروه نظامی به این روستا یورش آورده و منزل خانواده صوف را محاصره کرد و درگیری با ده‌ها شهروند رخ داد.

به گفته وی، شهرک‌نشینان نیز به سمت خودرو‌های فلسطینی سنگ پرتاب می‌کردند که باعث شد خسارت‌هایی به تعدادی از این خودرو‌ها وارد آید.

کرانه باختری از اوایل سال جاری میلادی شاهد افزایش عملیات‌های مقاومتی علیه شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار