کد خبر: 1116049
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کارشناس فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است و از همین حالا ترکیب بازی با انگلیس را هم آماده کرده است.

محسن گروسی در خصوص وضعیت تیم ملی در روزهای نزدیک به جام جهانی گفت: بازیکنان ایران توانستند در دیدار تدارکاتی برابر نیکاراگوئه به پیروزی برسند و حالا خود را آماده حضور در قطر خواهند کرد تا بتوانند با شرایط آب و هوایی آنجا، خود را تطبیق داده و با تمرینات منظمی که انجام می‌دهند آماده دیدار برابر انگلیس باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری وجود دارد که تیم ملی بتواند موفق باشد؟ اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به تمرکز، نداشتن استرس و دور شدن از حاشیه‌ها است و مهمترین اصل یکدلی و یک زبانی بازیکنان تیم ملی است. با این راهکارها نمی‌توانیم بگوییم انگلیس و ولز و آمریکا را شکست می‌دهیم بلکه می‌توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

گروسی در خصوص دومین دیدار تدارکاتی برابر تونس که امروز در قطر برگزار خواهد شد گفت: به اعتقاد من این بازی هیچ تأثیر مثبتی از نظر فنی نخواهد داشت و تنها می‌تواند شرایط تیم را از لحاظ روحی بهتر کند. کارلوس کی روش مربی با تجربه‌ای است. مطمئن باشید او ترکیب دیدار برابر انگلیس را هم از الان آماده کرده است و این بازی تنها می‌تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند؟ تصریح کرد: فوتبال یک رو ندارد. انگلیس یکی از قوی‌ترین تیم‌های این دوره از جام جهانی است. آنها بازی‌های خوبی داشته‌اند. نفرات قوی در اختیار دارند اما تا مسابقات شروع نشود نمی‌توانیم اظهارنظر دقیقی داشته باشیم. اگر چه کار برای تیم ملی کشورمان سخت است اما فوتبال هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و در آن هر اتفاقی خواهد افتاد.

گروسی در خصوص استفاده کی روش از لژیونرهای خارجی گفت: به نظر من این حرکت سرمربی تیم ملی توهین به بازیکنان داخلی است! او بیشتر از لژیونرها استفاده می‌کند چون به آنها اعتقاد دارد اما هستند بازیکنان شاغل در لیگ برتر خودمان که از خارج نشینان بهتر هستند. البته چند بازیکنی که شاغل در اروپا هستند همانند طارمی فوق العاده هستند اما تمام آنهایی که شاغل در اروپا هستند و دعوت شده‌اند بهترین نیستند. انتظار می‌رود کی روش نگاه ویژه‌تری به بازیکنان داخلی داشته باشد زیرا آنها هم تلاش می‌کنند تا در جام جهانی حضور داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من هم مثل هر ایرانی دوست دارم تیم ملی کشورم موفق باشد و حتی به مراحل بعد هم صعود کند اما باید بپذیریم تفاوت‌های زیادی بین فوتبال ما و اروپا وجود دارد. بنابراین نباید سطح توقع و انتظارات مردم را از ملی پوشان بالا ببریم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار