کد خبر: 1116023
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
ذوالفقارنسب:
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران ناشناخته‌ترین تیم گروه دوم جام جهانی است و از سوی کارشناسان خبره ورزشی دنیا کمترین میزان شناخت و اطلاعات در مورد ما وجود دارد.

بیژن ذوالفقارنسب، اظهار داشت: تیم ایران پس از تدارکاتی که داشت راهی قطر شد و امیدوارم در این رقابت‌ها با عملکردی مطلوب و قابل قبول شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ادامه داد: گروه ما یکی از جالب‌ترین گروه‌های جام جهانی است، در فوتبال امروز هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و به نوعی در حد نام خود مدعی به شمار می‌رود. البته یک خوبی تیم ایران این است که از سوی کارشناسان خبره ورزشی دنیا کمترین میزان شناخت و اطلاعات در مورد ما وجود دارد چرا که انگلیس،‌ آمریکا و ولز از مدت‌ها پیش آنالیز شده و بازیکنانی دارد که همه آنها را می‌شناسند.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: در مورد انگلیس نیاز به تعریف و تمجید نیست و آنها را می‌توان یکی از مدعیان این جام قلمداد کرد. در مورد آمریکا باید گفت تیمی جوان و با انگیزه هستند که می‌خواهند در این جام خودشان را ثابت کنند و ولز را هم تیمی خوب و فیزیکی می‌بینم، توصیه من به بازیکنان خودمان این است که در طول جام هوشیار بوده و آرامش خود را در بازی حفظ کنند تا بتوانند به خواسته‌های مربیان خود برسند. 

او تاکید کرد: فوتبال ما نسبت به بیشتر تیم‌های جام‌جهانی با مشکلات بسیاری مواجه بوده و کاستی‌هایی دارد که این مساله بر کسی پوشیده نیست، اما امیدوارم نتایج خوبی را در این مسابقات به دست بیاوریم چراکه جام جهانی یک فرصت است و باید از آن استفاده کرد.

لیست بازیکنان ایران به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند.

مدافعان: مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی،‌ رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی و میلاد محمدی.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی،‌ احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی ترابی،‌ سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش و علی کریمی.

مهاجمان: مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است. 

برنامه بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی به شرح زیر است: 

دوشنبه ۳۰ آبان: انگلیس - ایران / ساعت ۱۶:۳۰

جمعه ۴ آذر: ولز - ایران / ساعت ۱۳:۳۰

سه‌شنبه ۸ آذر: ایران - آمریکا / ساعت ۲۲:۳۰ 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار