کد خبر: 1115943
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
به مناسبت هفته کتاب
رمضانی گفت: در هفته کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرای ۱۷ هزار برنامه را در کتابخانه‌های خود برنامه ریزی کرده است.

محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین ملی بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت: کتابداران محور اصلی و رکن ترویج کتابخوانی هستند و امروز در ۱۱ سرفصل و ۳ بخش از کتابداران و کتابخوانان تقدیر خواهد شد و اعضای کتابخانه‌ها مخاطبان اصلی کتابخانه‌های عمومی کشور هستند.

مهدی رمضانی دبیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کتابخانه‌های عمومی سازمانی چند منظوره هستند و فقط تحویل کتاب و سالن قرائت کتابخوانی یکی از کاربرد‌های این نهاد است.

به گفته رمضانی نهاد کتابخانه‌های عمومی با توجه به سندچشم انداز ۱۴۰۴ باید به یک باشگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود تا بتواند نقش آفرینی کند و از کارکرد‌های کتابخانه‌های عمومی تحقق عدالت است که پیش‌شرط‌هایی را به همراه دارد.

رمضانی گفت: از آن جایی که نهاد کتابخانه‌های عمومی یک خانواده ۷ هزار ۵۰۰ نفری کتابدار و چند میلیونی عضو دارد از رئیس جمهور محترم کشور خواستار بهبود وضعیت معیشتی این کتابداران و اهتمام دولت به اتمام ساخت پروژه‌ها و کتابخانه‌ها هستم.

وی افزود: در هفته کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرای ۱۷ هزار برنامه را در کتابخانه‌های خود برنامه ریزی کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار