کد خبر: 1115891
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب با هدف ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب با هدف ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و جمعی از مسئولان استانی و طلاب زنجان در سالن اجتماعات نور این شهر برگزار شد. در این مراسم رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه منشأ و طراحی اغتشاشات اخیر از سنتکام فرماندهی مرکز نیرو‌های امریکا در منطقه بود، اظهار داشت: گزارشات سنتکام نشان می‌دهد آن‌ها از ایران قوی می‌ترسند و در تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. حجت‌الاسلام علی سعیدی با بیان اینکه هدف دشمن در مقابل دستاورد‌های نظام ایجاد جنگ ترکیبی بود، بیان کرد: هدف آن‌ها نفوذ در ادراک سیاسیون و تصرف در ادراک فرهنگی مردم، ایجاد تردید در صداقت، حقانیت، موفقیت، مشروعیت نظام، شکستن قداست رهبری، فشار برای تحمیل اراده و تسلیم ایران در برجام، اختلال در امنیت و در نهایت تجزیه کشور بود.
وی با اشاره به اینکه استقامت، جهاد تبیین، گفتمان چهره‌به‌چهره، توجه به مقتضیات جنگ نرم و اهداف دشمن و تقویت دستگاه‌های اجرایی به خصوص آموزش و پرورش از جمله برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، ادامه داد: دشمن متوجه شده است که دسترسی به ایران در آینده غیر ممکن خواهد بود. آن‌ها از پیشرفت‌های ایران از جمله قدرت و ظرفیت بالای دفاعی و تأثیرگذاری پهپاد‌ها و موشک‌ها در آینده، ارتقای ظرفیت غنی‌سازی ۶۰درصد، استقرار دولت انقلابی، معتقد و پایبند به اصول، که جنس این دولت از جنس رهبری و امام بوده و ماهیت آن انقلابی است می‌ترسد. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه در فتنه اخیر جوانان و نوجوانان طعمه دشمنان بودند، افزود: حمله به نماد دینی، استفاده از سلاح گرم و سرد، تلاش برای کشته سازی، روایت‌سازی دروغین و تحریک اقوام و دانشجویان، تعطیلی بازار و شایعه پراکنی از جمله ویژگی‌های این فتنه بود. این مسئول در ادامه گفت: این فتنه با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نقش فعال نیرو‌های نظامی و انتظامی و حضور پرشور مردم در صحنه خنثی و هر نوع اخلال در امنیت از بین رفت.
در ادامه مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت ۴۳ ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه‌های علمیه، جامعه دینی و ولایت‌مدار ما در مقابل تمامی فتنه‌ها ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی عنوان کرده و گفت: امروز همه یک‌صدا از امامت، نظام و ولایت دفاع خواهیم کرد. حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش، گفت: ارتباط با جامعه نخبگان، اعلان وفاداری با امامت، نظام و ولایت، حضور در صحنه و میدان داری از جمله اهداف همایش مذکور می‌باشد. این مسئول با بیان اینکه امروز ما از مجلس شورای اسلامی در راستای موضوع فضای مجازی مطالبه داریم، خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی از مهم‌ترین مسائل روز جامعه است چرا که در اتفاقات اخیر شاهد گمراهی برخی جوانان بودیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار