کد خبر: 1115731
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
در روز دوم رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی مکزیک با حضور ۳ نماینده ایران در اوزان ۶۲-، ۶۷- و ۸۷- کیلوگرم برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از امروز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده است و در روز دوم مسابقات، ایران ۳ نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم، ۴۱ شرکت کننده حضور دارند و نماینده تکواندو کشورمان در دور نخست با استراحت مواجه شده است و در مرحله بعدی باید برابر برنده «کارولین جلسویک» از نروژ و یا «آلیشیا والدز» از پاراگوئه قرار بگیرد. در سمت جدول میرنوراللهی نمایندگان کره جنوبی، هند و «اشلی کرایولد» حریف قدرتمند کانادایی و نفر دوم رنکینگ جهانی حضور دارد.

زینب اسماعیلی دیگر نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم خواهد بود که در دور اول باید با «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ رو به رو شود؛ نایب قهرمان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی قونیه در صورت برتری برابر این رقیب قدرتمند مقابل برنده دیدار نمایندگان پورتوریکو و صربستان قرار بگیرد. در این وزن ۳۵ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در گروه آقایان نیز، ابوالفضل عباسی قهرمان رقابت‌های جهانی صوفیه بلغارستان ۲۰۲۲، در وزن ۸۷- کیلوگرم در دور اول مقابل «انریکه پرز» از کوبا به میدان می‌رود و در صورت پیروزی برابر «میگوئل ماتینز» نفر اول رنکینگ جهانی مبارزه می‌کند. در سمت جدول عباسی نمایندگان صربستان و آذربایجان حاضر هستند. در این وزن نیز ۴۱ تکواندوکار حضور دارند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار