کد خبر: 1115679
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آن‌ها در اراضی این کشور خبر دادند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته (یکشنبه) در گزارشی ادعا کرد: یک یگان ارتش اسرائیل متشکل از نیرو‌های پیاده نظام، ۲۵ تانک، خودروی زرهی، نفربر و بولدوزر از منطقه جولان وارد اراضی سوریه شده و ۷۲ ساعت در داخل اراضی این کشور حضور داشته اند.

در این گزارش که به صورت تصویری منتشر شد، نظامیان صهیونیست در حال جاده سازی در اراضی مرزی سوریه و همچنین جمع آوری داده‌های اطلاعاتی هستند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه نفوذ ارتش رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه، ۷۲ ساعت ادامه داشته است، به طور دقیق به زمان اجرای این عملیات اشاره نکرد، اما مدعی شد که این عملیات در روز‌های اخیر انجام شده است.

یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: اصلی‌ترین دلیل این عملیات نفوذ، اثبات حضور نظامیان اسرائیلی در منطقه و قدرت‌نمایی با استفاده از همه ابزار‌های موجود بوده است.

ادعای کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره اجرای این عملیات در اراضی سوریه در حالی منتشر شده که هنوز منابع رسمی در تل آویو و دمشق، این عملیات را تأیید نکرده اند.

امروز دوشنبه نیز منابع صهیونیستی از آغاز مانور جدید ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی خبر دادند که قرار است تا پایان هفته ادامه یابد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار