کد خبر: 1115589
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
بنیادی تبدیل به مهره‌ای شده که علی رغم داشتن یک کارنامه ضد ایرانی به عنوان بازیگری ایرانی تبار، سناریو‌های فرمایشی سرویس‌های اطلاعاتی را در محافل مختلف قرائت می‌کند.

 مخاطبان ایرانی داخل کشور برای نخستین بار تصویر او در موزیک ویدئو «بی‌خیال» در ترانه افشین جعفری خواننده ایرانی مقیم آلمان رویت کردند.

در موزیک ویدئو‌های این خواننده معمولا کارگران جنسی فراوانی حضور پیدا می‌کنند او درکنار صد‌ها کارگرجنسی حاضر در این موزیک ویدئو دیده شد. او نخستین بار در کنار این خواننده از دور جدید فعالیت‌هایش رونمایی کرد و تلاش می‌کرد پس از سرخوردگی از رابطه اجباری با یک ستاره هالیوودی، به جای بازیگری در جامعه لس‌آنجلسی به عنوان رقاص، مدل و بازیگر موزیک ویدئو‌های «راوی»، کوجی زادوری و الکس کارتیو فعالیت‌هایش را گسترش دهد.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟
افشین جعفری و برادرش در میان کارگران جنسی موزیک ویدئوی بی‌خیال.


اما او با علم حتی دوست دختر موقتی بودن تام کروز برایش آورده‌ای نداشت، مسیری تازه‌ای را آغاز کرد که دستمزش به اندازه حضور کارگران جنسی در موزیک ویدئو‌های ایرانی است.

ستاره اقبال او رو به خاموشی بود و حتی کارگر جنسی تام‌کروز هم نتوانست برای او اعتباری خلق کند. او تصمیمات تازه‌ای اتخاذ کرده بود که برای بالا رفتن از نردبام هالیوود‌های باید ژست مخالفت با حاکمان سرزمین ابا و اجدادی‌اش را بهتر ایفا کند.

مارشال (ماشااله) منش بازیگر ایرانی تبار هالیوودی در گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های لس‌آنجلسی در اعتراض به کم‌کاری خود در سال ۲۰۰۷ گفت: علت اینکه نسل اول بازیگران ایرانی هالیوود کارشان توسعه پیدا نکرد این بود یا در خدمت سیاست حاکم در هالیوود نبودند یا اینکه نپذیرفتند همواره نقش تروریست یا آسیایی حقیر را بازی کنند.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟
نازنین بنیادی با حضوردر نشست غیررسمی شورای امنیت با قرائت متنی ضد ایرانی خواهان اخراج سفرای کشور‌های غربی از ایران شد

 


نازنین بنیادی بازیگری که این روز‌ها تصویرش در نشست غیررسمی سازمان ملل منتشر شده و با مقامات ارشد امنیتی ایالات متحده دیدار‌های فراوانی داشته، همان مسیری را طی می‌کند که بازیگرانی نظیر «منش» از گام برداشتن در آن امتناع کردند.

کارنامه ضد ایرانی

او در جنگ چارلی ویلسون در قامت زن پناهنده افغان، نقشی کوتاه را ایفا کرد، در مرد آهنی نقش «امیره احمدف» در فیلم تحقیرآمیز شیرین، در نقش شیرین، در رقصنده صحرا پرسوناژ پریسا غفاریان، و در بن هور کاراکتر استر را بازی کرد.

نام کاراکتر او در هتل بمبئی «زهرا» و در «بامب شل» در قالب پرسوناژ رودابه بختیار، ایفای نقش کرد. در واقع او آچار فرانسه ایفای نقش کاراکتر‌های آسیایی است و در همان مسیری گام برداشت که منش در گفت‌وگویش به آن اشاره کرد.

بنیادی در سریال ضد ایرانی هوملند (میهن) حضور داشت و در قالب کاراکتر فارا شیرازی، مسیر روایی کاملا جهت‌داری را پیمود تا به نمادی ضد ایرانی تبدیل شود.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟

چگونه او کارگر جنسی تام کروز شد؟

مادر بنیادی به توصیه دختر در سال ۲۰۰۷ به عضویت کلیسای ساینتولوژی درآمد و به تبع این گرایش، نازنین بخشی از اوقات خود را صرف خدمت به این کلیسا کرد. در سال ۲۰۰۴ هنگامی که تام کروز برای گشایش یک کلیسای جدید در اسپانیا بود از نداشتن یک دوست‌دختر پس از قطع رابطه با پنه لوپه کروز به سران کلیسا شکایت کرد.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟
نوشیدن خون جوانان وطن در کنار مشاور امنیت ملی بایدن

دیوید میسکوج (رهبر کلیسای ساینتولوژی) همسرش شلی مامور پیدا کردن جفتی تازه برای کروز شد. بنیادی به واسطه خدماتش و علاقه برای ادامه فعالیت در هالیوود پیشنهاد میسکوج را پذیرفت و از رابطه با دوست پسر سابقش تامی دیویس خارج شد.

پیش از این کلیسا برای جدا شدن بنیادی از او، از دیویس اعتراف اجباری خیانت گرفت.

در واقع او برگزیده این کلیسا بود برای تبدیل شدن به کارگر جنسی موقت و معشوقه مخفی کروز تا این بازیگر وارد رابطه و ازدواج تازه‌ای شود. این رابطه مدت زمان کوتاهی داشت و یک سال بعد به پایان رسید.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟

کلیسای ساینتولوژی نفی نمی‌کند که در رشد نازنین بنیادی نقشی اساسی ایفا کرده و او تبدیل به همان مهره‌ای شده که مارشال منش در سال ۲۰۰۷ توصیف کرد. حالا بنیادی تبدیل به مهره‌ای شده که علی رغم داشتن یک کارنامه ضد ایرانی به عنوان بازیگری ایرانی تبار سناریو‌های فرمایشی فرقه‌های سیاسی را در محافل مختلف به فرموده قرائت می‌کند، همانطور که به فرموده کلیسایش برده جنسی کروز شد.

صفحه اختصاصی بازیگر ضدایرانی در فیلیمو/ چرا «نازنین بنیادی» در سامانه‌های داخلی تبلیغ می‌شود؟
چرا این بازیگر ضد ایرانی در فیلیمو یک صفحه اختصاصی دارد؟

با این توضیحات مذکور که در محافل رسانه‌ای غرب مطرح شده نازنین بنیادی به عنوان بازیگری ایرانی تبار در سامانه فیلیمو صاحب یک صفحه اختصاصی است و آثار قابل انتشار او در این سامانه به مردم ایران معرفی می‌شود.

بار دیگر باید از مسئولان این سامانه این سئوال را مطرح کرد، بازیگری با کارنامه‌توصیف شده که رویکرد ضد ایرانی‌اش در نشست‌های بین‌المللی اخیر عیان شده، چرا صفحه معرفی در فیلیمو دارد؟!

روز گذشته حسن نوروزی عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرگزاری ایرنا تاکید کرد: شبکه‌های پخش خانگی از جمله فیلیمو در جنگ فرهنگی در زمین دشمن بازی نکنند.

با توجه به حساسیت اخیر بسیاری از چهره‌های سیاسی نسبت به سامانه‌ها آپارات، فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت ضروری است، نهاد‌های بالادستی در مجلس شورای اسلامی با حساسیت بیشتری در جهت تقویت بازوی نظارتی ساترا تلاش کنند تا فعالیت‌های این سامانه‌ها را با جزئیات بیشتری ارزیابی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار