کد خبر: 1114991
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
نتایج یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که در پی نتایج اخیر انتخابات سراسری در اسرائیل، ۳۰ درصد از صهیونیست‌ها به دنبال خارج شدن از این سرزمین‌ها هستند.

طی نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی توسط یک رسانه این رژیم، ۳۰ درصد از صهیونیست‌ها پس از انتخابات اخیر در این رژیم به دنبال خارج شدن از سرزمین‌های اشغالی هستند.

در نظرسنجی انجام شده، مهمترین خواسته ۴۹ درصد از پرسش شوندگان هزینه‌های زندگی بوده است. ۱۸ درصد نیز امنیت شخصی، ۱۴ درصد اتحاد، ۷ درصد هویت یهودی و ۶ درصد نیز محاکمه نتانیاهو به دلیل پرونده‌های فساد برایشان مهم بوده است. در این نظرسنجی تنها ۳ درصد از پرسش‌شوندگان گفته‌اند که موضوع برنامه هسته‌ای ایران مهمترین خواسته آن‌ها از کابینه جدید است.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم موقت صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و نخست‌وزیر سابق این رژیم را مأمور تشکیل کابینه تل‌آویو می‌کند.

هرتزوگ که از روز چهارشنبه پس از دریافت نتایج رسمی انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی مذاکرات با سران احزاب راه‌یافته به کنست را آغاز کرده بود، گفت که نتانیاهو روز یکشنبه حکم رسمی تشکیل کابینه را دریافت می‌کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، در این دیدارها، ۶۴ نماینده کنست نتانیاهو را به‌عنوان نخست‌وزیر مورد نظر خود به هرتزوگ پیشنهاد دادند و ۲۸ نماینده نیز «یائیر لاپید» رهبر حزب یش‌عتید را معرفی کردند.

دفتر هرتزوگ همچنین منشی نتانیاهو را احضار کرد تا از رهبر حزب لیکود بخواهد روز یکشنبه برای دریافت حکم رسمی تشکیل کابینه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، حاضر شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار