کد خبر: 1114911
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
دیدار رئیس سازمان بسیج و رئیس رسانه ملی
سردار غلامرضا سلیمانی به همراه جمعی از معاونان سازمان بسیج مستضعفان به مناسبت هفته بسیج با پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی به همراه جمعی از معاونین سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج با پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

جبلی در این دیدار گفت: راهبرد امواج انسانی بسیج، بسیار مهم است. بسیج بسیاری از نخبگان، افراد توانمند و فعال را در دل خودش جا داده که هر کدام از این رزمندگان جنگ نرم می‌توانند در عرصه کاری خودشان گره‌گشا باشند.

بسیج می‌تواند در حوزه‌های تخصصی هنر و سینما نیز به صدا و سیما کمک کند

وی با بیان اینکه وصل شدن به امواج انسانی پای کار، مخلص و توانمند بسیج یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند فصل همکاری بیشتر بسیج و رسانه ملی باشد، ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که رسانه ملی در حوزه تولید برنامه، مجری گری، نویسندگی، گزارشگری، تئاتر، بازیگری و همه ابعاد دارند، در صدا و سیما فرصت مناسبی است که نخبگان بسیجی بتوانند در این عرصه‌ها ورود پیدا کنند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با تاکید بر لزوم ورود نخبگانی و جوان با انگیزه به عرصه‌های تولید محتوا در صدا و سیما، مطرح کرد: جوانان پرانگیزه با بسیجی با ورود به این عرصه‌ها می‌توانند به غنای محتوا و همچنین کمیت و کیفیت نیروی انسانی کمک کنند.

جبلی یادآور شد: شبکه مویرگی بسیج بسیار عظیم است و در همه روستا‌ها و اقشار مختلف شبکه دارد. در روستا‌ها و مناطق دور دست افراد بسیار توانمندی فعالیت می‌کنند که این توانمندی خاص بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج است که می‌تواند در مناطق دور دست این افراد توانمند را شناسایی کند، خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند در حوزه‌های تخصصی هنر و سینما نیز به صدا و سیما کمک کند.

در فصل جدید مدیریتی صدا و سیما مدل قرارگاهی در دستور کار است

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تصریح کرد: در واقع در فصل جدید مدیریتی صدا و سیما مدل قرارگاهی که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند را در دستورات کار خود قرار داده است.

جبلی به مدل قرارگاهی صدا و سیما برای هم افزایی با مجموعه‌های مختلف جهت مدیریت فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: برای اینکار در مدیریت فرهنگی کشور، همگام سازی و همپوشانی با سازمان‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند این کار‌ها را انجام دهند، اولویت ما است.

بسیاری از نیاز‌ها و چالش‌های صدا و سیما با هم افزایی بسیج قابل حل هستند

وی یکی از بهترین مجموعه‌ها برای هم افزایی با صدا و سیما را مجموعه بسیج دانست و افزود: از قبل هم با بسیج هم افزایی داشته‌ایم، اما باید بتوانیم برای موضوعات جدید و مخاطبان جامعه، مکانیزم‌های جدید را طراحی کنیم تا بتوانیم مخاطب‌های جدید نیز جذب کنیم و این فعالیت‌ها را برای هم افزایی، روزآمد کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی اضافه کرد: بسیاری از نیاز‌ها و چالش‌های صدا و سیما با هم افزایی بسیج قابل حل هستند. باید بررسی این نیاز‌ها و چالش‌ها با هم افزایی بسیج در دستور کار قرار بگیرد و با سرعت بسیار بیشتری می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

جبلی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های بسیج در حوزه فرهنگ، فضای مجازی و عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: شناسایی این فعالیت‌ها در دستور کار است تا بتوانیم فعالیت‌هایمان را منسجم‌تر از گذشته کنیم.

وی افزود: از دانش آموزان گرفته تا نوجوان و پیشکسوتان در مجموعه بسیج فعالیت می‌‍کنند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی فضای مجازی را یکی از موضوعات چالش برانگیز و مهم پیش رو برشمرد و گفت: نقش آفرینی بسیج در فضای مجازی و جهاد تبیین غیر قابل انکار است. این ظرفیت عظیم بسیجیان در تولید قدرت نرم در فضای مجازی یکی از الطاف الهی است.

جبلی با بیان اینکه یکی از افتخارات بنده این است که بسیجی بوده‌ام و بسیجی خواهم ماند، خود را یکی از سربازان دریای بیکران بسیج می‌دانم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار