کد خبر: 1114836
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
میر تاج‌الدینی:
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور معتقد است آمریکایی ها تجارت نفتی ایران را که حق مسلم ملت ما است به عنوان نوعی جرم تلقی می‌کنند و به همان بهانه ما را مورد تحریم قرار داده‌اند.
محمدرضا میرتاج الدینی، افزایش شدت تحریم های کشورمان از سوی خزانه داری آمریکا را به دلیل عجز این کشور در زمین زدن ایران دانست و  اظهار کرد: کفگیر آمریکا به ته دیگ رسیده است و تا کنون هرچقدر توانسته‌اند تحریم کرده و به نتیجه نرسیده اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: آمریکا خود بزرگ ترین دزد نفتی در دنیا است و نفت سوریه یعنی میزانی معادل ۸۵ درصد نفت این کشور که تا کنون ۵ میلیارد دلار اعلام شده را مورد غارت قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار ایران در ادامه تجارت خود، عنوان کرد: آنها تجارت نفتی ایران را که حق مسلم ملت ما است به عنوان نوعی جرم تلقی می کنند و به همان بهانه ما را مورد تحریم قرار داده اند.

میرتاج الدینی در ادامه با بیان اینکه افزایش فشارها از سوی خزانه داری آمریکا صرفا جنبه مصرف داخلی برای افکار عمومی این کشور دارد، ابراز داشت: این تحریم ها هیچ تأثیری در حوزه بین الملل ندارد.

عضو فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان لازم است دستگاه های حقوقی کشور نسبت به موضوع ورود کرده و همچنین سیستم اقتصادی کشور نیز خود را از روش های دیگر مثل افزایش روابط با کشورهای همسایه تقویت کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار