کد خبر: 1114628
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
در روز‌هایی که شیطنت‌های رسانه‌ای معاندان ایران سربلند هر روز حاشیه‌ای جدید را برای کشور ایجاد می‌کند و برخی چهره‌های ورزشی حتی در لباس تیم ملی به‌راحتی بازی می‌خورند
فریدون حسن

در روز‌هایی که شیطنت‌های رسانه‌ای معاندان ایران سربلند هر روز حاشیه‌ای جدید را برای کشور ایجاد می‌کند و برخی چهره‌های ورزشی حتی در لباس تیم ملی به‌راحتی بازی می‌خورند و در زمین دشمنان بازی می‌کنند، شنیدن میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی فوتبال قوت‌قلبی بود برای همه تا بار دیگر ثابت شود ورزشکار ایرانی برای کشور، مردم و سربلندی پرچمش سر و جانش را هم می‌دهد. سه‌شنبه شب مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی همراه شد با قرائت این میثاق‌نامه توسط وحید امیری، بازیکن بااخلاق و باتعصب تیم ملی. شاگردان کارلوس کی‌روش در تمام روز‌های گذشته به دور از هر حاشیه‌ای صرفاً تمرین کردند تا با آمادگی کامل راهی قطر شوند و آنجا با اضافه شدن دیگر لژیونر‌ها و ستاره‌های تیم ملی، خود را برای مصاف با سه حریف جدی مهیا کنند.
میثاق‌نامه‌ای که توسط وحید امیری قرائت شد، میثاق‌نامه همدلی و اتحاد بود و مهم‌ترین پیام آن نیز این بود که ملی‌پوشان فوتبال ایران برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. میثاق‌نامه‌ای که خوانده شد، تیر خلاصی بود بر پیکر تمام کارشکنی‌ها و نقشه‌هایی که معاندان برای بازیکنان تیم ملی کشیده بودند. دشمنان برنامه‌ها داشتند برای به حاشیه بردن بازیکنان تیم ملی، البته هنوز هم دارند و دست‌بردار هم نیستند، اما این میثاق‌نامه و عهدی که بازیکنان تیم ملی با مردم ایران و کشورشان بستند، سیلی محکمی بود بر معاندان که فراموش نخواهند کرد.
تیم ملی ایران مثل همیشه با دعای خیر مردمی راهی مسابقات می‌شود که فوتبال یکی از دل‌خوشی‌ها و شادی‌هایشان محسوب می‌شود. مردمی که طی سال‌های گذشته با شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین حملات و تحریم‌های دشمنان قسم‌خورده‌شان روبه‌رو بوده‌اند و حالا فوتبال می‌تواند باعث سربلندی و سرافرازیشان شود. این مهم تنها به دست بازیکنان متعهدی رقم می‌خورد که اینگونه برای سرافرازی ایران و ایرانی دست به سینه مقابل پرچم پرافتخار ایران میثاق‌نامه می‌خوانند. میثاق‌نامه‌ای سرشار از اتحاد و همدلی برای کسب موفقیت، پیروزی و سرافرازی:
«ما بازیکنان و تمامی اعضای تیم ملی فوتبال ایران عهد می‌بندیم که مانند تمام اقشار مردم از کارگران شریف و کارمندان عزیز تا معلم‌های گرانقدر، پزشکان جان‌فدا، مهندسان آینده ساز، هنرمندان فرهیخته و ورزشکاران قهرمان و پهلوان‌منش، در راه موفقیت نام ایران و اهتزاز پرچم کشورمان تا پای جان تلاش کنیم. مادامی که نتیجه تلاش و پایداری ما، خاطره خوشی را برای یکایک هموطنانمان رقم می‌زند، آن لحظه بهترین لحظه زندگی ما خواهد بود. اعتقاد راسخ داریم و بر عهد خود برای خوشحالی تمام ایرانیان پایبندیم و به حرمت تمامی افتخارآفرینان ایران عزیزمان از خداوند متعال می‌خواهیم ما را برای رسیدن به این هدف بزرگ یاری نماید.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار