کد خبر: 1114614
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
جنبش انصارالله یمن:
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می‌کند و حتی یک روز هم نمی‌تواند به منافع ملت یمن فکر کند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می‌کند و حتی یک روز هم نمی‌تواند به منافع ملت یمن فکر کند.

در این بیانیه آمده است: ما بازدید سفیر آمریکا از استان حضرموت را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را یک اقدام متجاوزانه می‌دانیم که امنیت، ثبات و یکپارچگی یمن را نشانه گرفته است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: کشوری مثل آمریکا، از حمله و تجاوز به یمن حمایت مالی می‌کند و ملت یمن هر گونه فعالیت علنی و غیر علنی علیه یمن را محکوم می‌کند.

جنبش انصارالله تاکید کرد: آمریکا باید تسلیم اراده ملت یمن در تحقق استقلال خود شود و به تجاوز، محاصره و دخالت‌های خود در این کشور پایان دهد.

گفتنی است روز گذشته نیز ائتلاف احزاب یمنی با عنوان «اللقاء المشترک» در نشستی با تاکید بر اینکه آمریکا مخالف صلح و ثبات در یمن است، عنوان کردند: مهدی مشاط رئیس شورای ریاستی یمن در اظهارات خود تاکید کرده است که آمریکا آماده جنگ در یمن می‌شود.

بر همین اساس مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اظهارات خود تاکید کرده بود که نقش آمریکا درباره آتش بس مخرب و خطرناک است و این کشور نمی‌خواهد آتش بس در یمن تمدید شود، مشورت‌ها درباره آتش بس به نقطه خوبی رسیده بود که فرستاده آمریکا به منطقه از راه رسید و تمام تلاش‌ها در این زمینه را ناکام گذاشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار