کد خبر: 1114554
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
سردار حاجی‌زاده:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه‌ یکی از مسئولیت‌های مجموعه‌های علمی را حل مسائل کلیدی انقلاب دانست و گفت: ما راهکارهای میان‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در آیین افتتاحیه ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سالن شهید باغانی این دانشگاه ضمن قدردانی  از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت:‌ ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشورهای دنیا جلو ببریم؛ ما راهکارهای میان‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

سردار حاجی‌زاده در ادامه افزود: این الگو و روش مختص کار نظامی نیست؛ آن را در هر عرصه‌ای به‌کار بگیرید، به موفقیت دست می‌یابید.

وی همچنین به ضرورت ریشه‌یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و عنوان کرد: در طول سالیان مختلف بسیاری از مسائل مهم و ریشه‌ای مورد غفلت واقع شده و لذا اکنون این نسخ از مسائل باید در اولویت بررسی واقع شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ‌یکی از مسئولیت‌های مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مجموعه‌های مشابه را توجه دادن مسئولین نسبت به مسائل کلیدی انقلاب دانست.

سردار حاجی‌زاده همچنین موضوع انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور را یکی از مسائل بسیار مهم و پراولویت کشور دانست.

وی همچنین ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشور، برخورد خوب نیروهای انقلابی را با مردم، عاملی دانست که به جذب هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اخلاق خوب و برخورد حسنه را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر از من بپرسید ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم) ‌چه بود، می‌گویم: اخلاق بی‌نظیر این شهید! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین‌طور بود. او با همین اخلاق خویش تمام کشور را برای امور انقلاب به‌کار گرفته بود.

سردار حاجی‌زاده همچنین به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرار مرکز رشد پرداخت و با پژوهشگران حاضر در این غرفه‌ها تبادل نظر کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر