کد خبر: 1114390
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار اطلاعیه‌ای در پی برخی شبهات ایجاد شده، دیدگاه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیرامون موضوع «حجاب» را تبیین کرد.

در اطلاعیه مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره دیدگاه سیدعزت الله ضرغامی پیرامون حجاب آمده است: پس از برنامه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دانشگاه صنعتی شریف در عصر یکشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۱- برخی هم‌وطنان عزیز طی تماس‌هایی با مرکز روابط‌عمومی، درباره انتشار یک خبر تقطیع شده در خصوص دیدگاه وزیر پیرامون حجاب سوالاتی پرسیدند.

اصل بحث در مورد دیدگاه نادرستی بود که عمدتاً توسط ضد انقلاب با این عنوان مطرح می‌شود که «در صورت کشف حجاب، کل نظام دومینووار سقوط می‌کند» که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه دانشگاه شریف پاسخ گفت: «دیدید که چند نوجوان روسری را برداشتند و اتفاقی نیفتاد و نظام فرونریخت! نظام درخت تناوری است که شاخ و برگ و میوه آن تمام دنیا را فراگرفته است».

در بخش‌های دیگر این نشست هم در مورد آسیب‌شناسی صحیح جامعه از موضع اقتدار و قدرت ترمیم نظام صحبت شد و وزیر میراث فرهنگی اشکال را متوجه برخی مسئولان از جمله خودشان، دانست.

در این اطلاعیه یادآوری شده است که «ضرغامی در سال‌های گذشته یادداشت‌های مفصلی در مورد علل گرایش به بدحجابی و راه‌حل‌های آن در رسانه‌ها منتشر کرده است»

سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که پیشتر رئیس صداوسیما و از چهره‌های سیاسی شناخته شده کشور است، روز یکشنبه -۱۵ آبان- و دو روز بعد از آیین ۱۳ آبان به عنوان یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به دعوت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان شریف در نشست دانشگاه، مبدا تحولات شرکت کرد، وی در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی این دانشگاه با دانشجویان درباره مسائل ماه‌های اخیر جامعه حدود ۱۰۰ دقیقه گفتگو کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار