کد خبر: 1112322
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز :
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با جمعی از ورزشکاران البرزی رشته های رزمی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از مسئولین سبکهای ورزشکاران رشته های رزمی کاراته که با حضور رئیس سبک کیوکوشین ‏wAF جمهوری اسلامی ایران در محل این اداره کل برگزار شد، بر تقویت استفاده از ظرفیت تعاونی های ورزشی تاکید کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با اشاره به اهمیت تقویت گروه ها و هیات های ورزشی در البرز گفت: استفاده از فرصت های تعاونی در مجموعه های تیمی و کار جمعی در مباحث ورزشی می‌تواند به تقویت امر به ورزش و سلامتی بیانجامد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: یکی از نقاط ضعفی که در موضوعات ورزشی می توان به آن اشاره کرد این است که اکثرا در رشته‌های انفرادی موفقیت های بیشتری نسبت به ورزش های تیمی دیده می‌شود و عامل فرهنگی و تقویت کار تیمی و جمعی به تقویت ورزش های جمعی خواهد انجامید.

وی افزود: تعاونی ها و مجموعه های تعاونی می تواند به انسجام و عمق بخشی و اثرگذاری در مجموعه های ورزشی تیمی بیانجامد و هیئت ورزش های کارگری در استان البرز نیز رویکرد خود را بر تقویت فعالیت های تیمی و گروهی ورزشی متمرکز کرده است و هیئت ورزش رزمی کارگران با داشتن بیش از ۳۰ انجمن فعالیت در استان البرز در این مسیر قدم برداشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به امر ورزش جوانان باید در تامین سرانه های ورزشی، امکانات و زیرساخت های لازم برای امر ورزش جوانان نیز تلاش کرد.

در این دیدار رئیس هیئت ورزشی کیوکوشین جمهوری اسلامی ایران با تقدیم حکم عضویت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به عنوان هیئت رئیسه این سبک در کشور، به بیان گزارشی از فعالیت های این سبک موفقیت ها و توفیقاتی که ورزشکاران در طول مدت فعالیت داشته اند، اشاره کرد و در این برنامه احکام مربوط به برخی از روسای انجمن این سبک نیز با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار