کد خبر: 1111818
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
در ششمين روز از هفته اراك
پنج طرح و رزشي و تفریحی روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته فرهنگی اراک با حضور مسئولان و مدیران استان مرکزی و این شهر بهره‌برداری شد.

شهردار اراک در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ هاافزود: ششمین روز از هفته فرهنگی اراک با نام قهرمانان و پهلوانان نامگذاری شده و به همین مناسبت در این روز ۲ زمین چمن مصنوعی در پارک آزادی و شهرک ولیعصر (ع)، پارک شطرنج در کوی صنعتی، پیست تخصصی و موضوعی دوچرخه سواری تریال در بلوار دولت و زورخانه شهرداری در خیابان دانشگاه مقابل مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر بهره‌برداری شد.

  «علیرضا کریمی» افزود: برای بهره‌برداری این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۰۴میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: تقویت ورزش همگانی و  قهرمانی شهر اراک یکی از برنامه‌های اولویت‌داری شهرداری است و از ابتدای امسال تاکنون سه زمین چمن مصنوعی در این شهر بهره‌برداری شده و ایجاد چهار زمین چمن دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار اراک ادامه داد: زمین چمن مصنوعی پارک آزادی در مساحتی به وسعت ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی کوی ولیعصر (عج) در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ و نیم میلیارد ریال، پارک تخصصی شطرنج در فضایی به وسعت یک هزار و ۵۷۰ متر مربع در کوص صنعتی اراک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال امسال در اراک ایجاد شده است.

کریمی اظهار داشت: پارک تریال به عنوان نخستین پیست تخصصی و موضوعی رشته دوچرخه شواری اراک نیز در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در بوستان فاطمیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در مدت ۱۱ ماه ایجاد شده و زورخانه مرکزی شهرداری اراک نیز در فضایی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در خیابان دانشگاه در مدت ۱۴ ماه و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر