کد خبر: 1111510
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال جابجایی کالا و باراز طریق شبکه حمل و نقل جاده ای در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل اردبیل با بیان اینکه در ۶ ماه نخست پارسال در مجموع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد، اظهار کرد: امسال جابجایی کالا و باراز طریق شبکه حمل و نقل جاده ای  در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه هر سال بیش از چهار میلیون تن کالا و بار از نقاط مختلف استان اردبیل به سایر نقاط حمل می شود، بیان کرد: بیشترین کالا در ۶ ماه نخست سال جاری به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از صدور حدود ۱۶۳ هزار برگ بارنامه در استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل کاملا عادی و روان است.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و بیش از ۱۲ هزار راننده در استان اضافه کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل و ۲ باب پایانه کالا در استان اردبیل خبر داد و گفت: همچنین ۵۸ شرکت مسافربری نیز در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی مسافر و هفت درصدی تعداد سفر در استان اردبیل ادامه داد: امسال ضریب اشغال صندلی‌ها  نسبت به پارسال در استان اردبیل افزایش خوبی داشته است.

وثوقی با بیان اینکه هفت پایانه مسافربری و هزارو ۲۳۱ ناوگان در بخش مسافر در استان اردبیل فعال است، افزود: ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در نقاط مختلف استان به مردم و مسافران ارایه خدمت می کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر