کد خبر: 1108219
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
پیام استاندار به مناسبت هفته فراجا:
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیام تبریک به مناسبت هفته فراجا گفت: مظلومیت نیروهای خدوم انتظامی در حوادث اخیر کشور بر همگان ثابت شد.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته فراجا بدین شرح است:

نظم و امنیت در هیچ جای دنیا اتفاقی نیست و قطعا برای رسیدن به این مسئله حائز اهمیت در جای جای این مرز بوم، نیازمند نیروهای خدوم و ایثارگری هستیم که از جان خود که مهم‌ترین سرمایه است، بگذرند و اجازه ندهند که به نظم و امنیت در کشور خدشه وارد شود.

نام نیروی انتظامی در تاریخ جمهوری اسلامی به‌نام غیورمردانی گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را به خطر می‌اندازند و هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند در گام‌های استوار آن‌ها خللی وارد کند.

به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید اقتدار، عزت نفس، رحمت و مهربانی داشته باشد و خوشبختانه شاهدیم که در طول بیش از چند دهه از فعالیت فراجا در کشور این مهم محقق شده است.

مظلومیت نیروهای خدوم انتظامی در حوادث اخیر کشور بر همگان ثابت شد و این قشر با صبوری هر چه تمام در مقام هجمه‌های اغتشاش‌گران ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا امنیت کشور دچار خدشه شود.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ‌مردان خستگی ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تامین نظام و امنیت فدا می‌کنند، این هفته را به نیروهای خدوم انتظامی و خانواده‌های این بزرگواران که صبورانه سختی کار این قشر را تحمل می‌کنند، تبریک عرض می‌گویم و برای آنان توفیقات روز افزون را خواهانم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر