کد خبر: 1085421
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام حقیان امر به معروف و نهی از منکر ضامن حیات اسلام است، گفت: از فرصت ماه مبارک رمضان باید در جهت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف بهره مند شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز درجلسه مشرک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، نیروی انتظامی و اتاق اصناف استان لرستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان  امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: همه ما وظیفه داریم تا دعوت حق تعالی را در اقامه این دو اصل مهم الهی به وظیفه خود عمل کنیم.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه ارتقای اخلاق و معنوی در جامعه و رشد فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر ضامن حیات اسلام است، بیان داشت: اجرای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر جلوی رواج آسیب های اجتماعی را می گیرد و فرتی برای ترویج ارزش ها است.

وی با تأکید بر اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید در تما ایام سال مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اجرای برنامه های ستاد امر به معروف ونهی از منکر مختص زمانی خاصی نیست و در طول سال باید اجرا شود.

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه ستاد امر به معروف نهادی خدمتگزار و همسو با آرمان ها، اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر و ترغیب آحاد جامعه به اجرای این فریضه همه باید ایفای نقش کنند.

وی بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی در امر سیاستگذاری و انجام فعالیت های نظارتی، حمایتی و هماهنگی های ستادی و بین دستگاه ها و سازمان ها تأکید کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار