کد خبر: 1105593
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
برنامه‌های سازمان ورزش بسیج برای هفته دفاع مقدس تشریح شد.
اشرف رامین

برنامه‌های سازمان ورزش بسیج برای هفته دفاع مقدس تشریح شد.
همه ساله با شروع هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت شجاعت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان ایران مراسم مختلفی برگزار می‌شود. جامعه ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سید فخرالدین میرافضل، مسئول سازمان ورزش بسیج درباره برنامه‌های این سازمان گفت: «مسابقات ورزش‌های پایگاهی در چهار رشته پینگ‌پنگ، دارت، آمادگی جسمانی و فوتبال‌دستی یکی از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است. مرحله اول این مسابقات در سطح پایگاه‌های مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس شروع شده و در پایان با برگزاری این مسابقات در سطح کشوری مصادف با هفته بسیج به میزبانی استان اصفهان خاتمه خواهد یافت.»
به گفته میرافضل، این سازمان برنامه‌های ویژه‌ای نیز در حوزه ورزش بانوان و همگانی تدارک دیده است: «در حوزه ورزش همگانی و ورزش خواهران در این هفته سعی کردیم صعود‌های سراسری خواهران بسیجی به ارتفاعات استانی را داشته باشیم. صعود به قله کلکچال را نیز به عنوان برنامه محوری در تاریخ هفتم مهرماه برای خواهران تدارک دیده‌ایم. همچنین از ورزش و تحرک خانواده‌ها غافل نبوده و پیاده‌روی خانوادگی را برای روز جمعه اول مهرماه در مراکز استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی کرده‌ایم.»
مسئول سازمان ورزش بسیج با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی در شهر رامسر افزود: «از دیگر ویژه‌برنامه‌های این هفته برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی بسیج در شهرستان رامسر به میزبانی سپاه کربلای استان مازندران در روز‌های ششم تا هشتم مهرماه است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار