کد خبر: 1104891
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
۵۶۳ اتوبوس و ۱۷۰ کامیون به همت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران برای انتقال زائران و موکب‌های اربعین به عراق اعزام شدند.

۵۶۳ اتوبوس و ۱۷۰ کامیون به همت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران برای انتقال زائران و موکب‌های اربعین به عراق اعزام شدند.
حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعزام ۵۶۳ دستگاه اتوبوس با ۱۲هزار و ۵۲۳ زائر اربعین حسینی به سمت مرز‌های عراق خبر داد و گفت: در اقدامی جهادی بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون با مشارکت کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی، اتحادیه حمل بار و شرکت‌های حمل و نقل و باربری مازندران برای حمل رایگان موکب‌های اربعین به کشور عراق اعزام شدند. وی افزود: جابه‌جایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استان با دقت نظر تمام انجام می‌شود. این مسئول با تأکید بر اینکه تاکنون هیچگونه نقص فنی یا حادثه‌ای برای اتوبوس‌های اعزامی از استان رخ نداده است، گفت: مسافران از لحظه‌ای که سوار اتوبوس می‌شوند تا زمانی که در مرز‌ها از اتوبوس پیاده می‌شوند، تحت پوشش بیمه قرار دارند. جهانیان با اشاره به استمرار حضور اتوبوس‌ها در مرز برای بازگرداندن مسافران تا چند روز بعد از اربعین افزود: تا زمانی که مسافران مازندرانی در مرز حضور داشته باشند، روند بازگرداندن آن‌ها ادامه خواهد داشت و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد. وی از مردم درخواست کرد با مشارکت در اعلام مرز‌های ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل و نقل به مرز‌ها کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار