کد خبر: 1103724
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد؛
راستخانه، از اهدای سه هزار و ۸۳۹ جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه های لرستان خبر داد و گفت: این کتب به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به استان اهدا شد.

به گزارش جوان از لرستان، «سیدسجاد راستخانه»، امروز(14شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سه هزار و ۸۳۹ جلد کتاب کمک درسی از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه های لرستان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود:  کتاب های کمک آموزشی قلم چی از چهار انتشارات قدیانی، مبتکران، پرستو و نردبان به استان اهدا شد.

ویژه برنامه ملی «روایت مادری» در لرستان برگزار می‌شود

راستخانه از برگزاری ویژه برنامه ملی «روایت مادری» در لرستان خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت نقد و بررسی کتاب «بهشت بی نشان» یادنامه شهدای جاوید الاثر مصطفی جان احمدی، یونس ساکی و نصیر میردریکوند به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و همکاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برنامه ملی «روایت مادری» سه شنبه، پانزدهم شهریورماه سال جاری، ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولین استانی و سایر علاقه مندان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: این برنامه ملی همزمان از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel نیز پخش می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار