کد خبر: 1081241
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:
ابدالی پور به اهمیت و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این کانون ها ظرفیتی عظیم برای ترویج ارزش ها و ارتقای دینی فرهنگی در جامعه هستند.

به گزارش جوان از لرستان، محمد ابدالی پور، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان دورود گفت: محقق سازی منویات رهبر معظم انقلاب از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

دبیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج ارزش ها افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ ها و فعالیت‌ های فرهنگی و دینی جایگاه ویژه‌ای داشته و از این ظرفیت به خوبی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون مساجد به عنوان جایگاه و خواستگاه آینده سازان جامعه ترسیم شده اند و تلاش می شود در قالب برنامه های فرهنگی و هنری ارزش های دینی و فرهنگی در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

ابدالی پور به توانمند سازی، کشف و پرورش استعدادهای نسل جوان و نوجوان در کانون مساجد اشاره و عنون کرد: از ویژگی های کانون ها، وابستگی به مسجد است.

وی اظهارداشت: جذب حداکثری نسل نو و حضور جوانان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری حول محور مسجد امری مؤثر برای تربیت دینی جوانان و نوجوانان و ارتقای فرهنگ جامعه است.

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به نقش کانون مساجد در ترویج فرهنگ مطاله و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در قالب طرح شنبه های کتاب از ابتدای سال جاری در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کانون های مساجد استان برنامه ریزی شده است.

ابدالی پور عنوان داشت: گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی ظرفیت خوبی جهت ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار