کد خبر: 1086797
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان:
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: ۱۰۹ مدرسه با ۳۹۷ کلاس درس از سوی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان (ره) در لرستان دست احداث است.

به گزارش جوان از خرم آباد، «حامد ویسکرمی»، امروز(10اردیبهشت)، در رزمایش تامین و توزیع ۵ هزار بسته آموزشی که در بین دانش آموزان مناطق حاشیه نشین و محروم استان اظهارداشت: توجه به محرومیت زدایی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از تهیه، توزیع و تدریس ۵ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان محلات حاشیه ای، قبل از آغاز امتحانات پایان سال خبر داد و گفت: هدف از این اقدام را توجه به مسئله عدالت آموزشی و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان کم برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت، احداث ۱۰۹ مدرسه با ۳۹۷ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال را در استان لرستان دست اقدام دارد.

ویسکرمی با بیان اینکه تاکنون ۵۳ مدرسه به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: ۱۹ مدرسه در حال اجرا و ۳۷ مدرسه نیز در مرحله ی ابلاغ به مجری است.

وی گفت: نظر مالی نیز این پروژه ها ازحدود ۸۲ درصد تحقق برخوردار هستند و تاکنون بالغ بر ۱۹٠ میلیارد ریال به حساب نوسازی مدارس، واریز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)لرستان در پایان اظهارکرد: این ستاد آمادگی دارد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بسته مناسبی که منجر به بهبود و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و افزایش قبولی آنها شود را اجرایی کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار