کد خبر: 1094604
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
ادامه سکوت سجادی در خصوص اتفاقات ورزش
فریدون حسن

 حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان این روز‌ها دقیقاً کجاست؛ این سؤالی است که ذهن تمامی علاقه‌مندان به ورزش را به خود معطوف کرده است.

حمید سجادی به عنوان نفر اول ورزش کشور طی هفته‌های گذشته و اوج گرفتن حاشیه‌ها در دو رشته مهم و مدال‌آور ورزش کشور هیچ واکنشی از خود نشان نداد در عوض هرگاه که حرف زد از دغدغه‌هایش برای فوتبال گفت. سجادی در حالی ورزش کشور را در فوتبال خلاصه کرده که طی روز‌ها و هفته‌های گذشته دو رشته وزنه‌برداری و کشتی به‌عنوان دو رشته المپیکی و مدال‌آور با چالش‌های جدی روبه‌رو بوده‌اند. حمید سجادی در جریان اعتصاب و اعتراض‌های ملی‌پوشان وزنه‌برداری به نحوه مدیریت علی مرادی کاملاً سکوت اختیار کرد تا به نوعی نشان دهد حامی رئیس فدراسیون است و برای ورزشکاران تره هم خرد نمی‌کند. در نهایت هم اگر پای رأی دیوان عدالت اداری پیش نمی‌آمد هنوز علی مرادی در سایه سکوت سجادی بر وزنه‌برداری ایران ریاست می‌کرد.
اما این پایان کار نبود و مشاجره‌های لفظی بین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش پیش آمد و جالب اینکه با گذشت چند روز از این حاشیه‌ها و تکرار آن‌ها مقابل چشم همگان و بازتاب‌های گسترده‌اش در رسانه‌ها باز هم خبری از حمید سجادی نیست!
برگردیم به همان سؤال اول و آن اینکه وزیر ورزش و جوانان در کجای این ماجرا قرار دارد، در این چند روز وزارت ورزش و شخص حمید سجادی سکوت کرده‌اند و تنها محمد پولادگر به عنوان معاون وزیر در متن اتفاقات و درگیری‌ها بوده است، در‌حالی‌که به نظر می‌رسد این شخص وزیر است که باید با دخالت درست در این مسئله کار را فیصله دهد، اما ظاهراً فکر جناب وریر جای دیگری مشغول است و اهمیتی برای مسائل مهم پیش‌آمده در رشته‌های ورزشی قائل نیست. اینکه حمید سجادی چه برنامه‌ای برای حل مشکلات پیش‌آمده دارد و چگونه می‌خواهد با این همه معضل، ورزش کشور را مدیریت کند خود سؤالاتی است که فعلاً در سکوت شائبه‌برانگیز حمید سجادی بی‌پاسخ مانده است.
همین سکوت هم شایعه تلاش‌های سجادی برای به دست آوردن ریاست کمیته ملی المپیک را تقویت می‌کند. البته نباید از این مهم هم به سادگی گذشت که فوتبال برای جناب وزیر ارجحیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار