کد خبر: 1094869
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
امام جمعه موقت تهران:
آیت الله خاتمی، گفت: دشمن بداند انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نرسیده و نخواهد رسید و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

به گزارش جوان از لرستان، آیت الله سید احمد خاتمی، امروز(7تیر)، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، اظهارداشت: مردم و عالمان استان لرستان در دو مرحله انقلاب؛ نهضت دو ماهه روحانیون که به شکست دولت علم انجامید و توطئه حذف قرآن در سوگندهای دولتی برچیده شد و در نهضت ۱۵ خرداد، نقش مؤثری ایفا کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استان لرستان خانه تشیع است، افزود: مردم لرستان در عرصه انقلاب مردم لرستان مایه مباهات بوده اند و هستند، مجموعه استان مجموعه‌ای هستند که همگی از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی کشوری پر آوازه است و هر جای دنیا که پای می‌گذاری در آنجا نام تحرک ایران اسلامی است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه افتخار ایران این است که امروز سربلند و با نشاط در عرصه‌های بین المللی حاضر است، عنوان کرد: سیاست خارجی آمریکا مقابله با ایران است و اگر ایران ضعیف بود این همه تلاش علیه آن وجود نداشت.

وی به توطئه های دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمن با هر شیوه ای می خواهد مردم را به خیابان ها بریزد، اما نتوانست و نمی تواند، چون مردم بصیر هستند.

آیت الله خاتمی با اشاره به فتنه های دشمن که می گویند مردم از انقلاب فاصله می گیرند و یا جمهوریت بعد از امام راحل کمرنگ شده است، گفت: جمهوریت یعنی رای مردم و تاکنون بیش از 40 بار مردم پای صندوق رأی آمده و اکثر آن در دوران رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر فتنه های دشمن این است که می گویند روحانیت از چشم مردم افتاده است، گفت: روحانیت از چشم نیوفتاده است، اگر ما از مسیر طلبگی خارج شویم، از چشم مردم می افتیم و این نشان بصیرت مردم است، روحانیت در قلب مردم است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر کسی پای کج بگذارد، جلوی او بایستند و عالمی که بد عمل می کند از چشم می افتد.

وی به توطئه دیگر دشمن که تلاش می کند بگوید انقلاب به بن بست رسیده است، اشاره کرد و یادآور شد: اوایل انقلاب نیز می گفتند که انقلاب به بن بست رسیده است، امام راحل فرمودند انقلاب به بن بست نمی رسد شما به بن بست می رسید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: نظام اسلامی به بن بست نمی رسد، جنس این انقلاب از جنس انقلاب امام زمان(عج) و انقلاب امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: این حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند و ما دلی آرام و قلبی مطمئن محکم تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام ایستاده ایم.

آیت الله خاتمی در پایان به اقتصاد بیمار کشور در طول این 50 سال اشاره کرد و گفت: تردید نداشته باشید به فضل الهی از این گردنه سخت نیز گذر خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار