کد خبر: 1089140
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری یک پهپاد مقاومت فلسطین در آسمان نوار غزه شد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از اعتراف به خطای گنبد آهنین در هدف قرار دادن یک پهپاد خودی در مرز با لبنان، شد، عصر امروز (پنجشنبه)، ادعا کرد که یک پهپاد مقاومت فلسطین را در آسمان جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی شهاب، از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان جنوب غرب نوار غزه، در منطقه واقع میان رفح و خانیونس خبر داد و نوشت که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با شلیک موشکی از داخل اراضی اشغالی، یک هدف را در آسمان این منطقه قرار داده است.

مدتی پس از انتشار این خبر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یک قطعه در حال پرواز در آسمان نوار غزه را رهگیری کرده است.

صبح امروز، رسانه‌های صهیونیستی، از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار و شنیده شدن صدای انفجار در مرز‌های فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند. در ابتدا برخی رسانه‌های این رژیم اعلام کردند، گنبد آهنین به سمت یک پهپاد متعلق به حزب‌الله موشک شلیک کرده و آن را ساقط کرده است.

اما دقایقی بعد رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در این تشخیص اشتباه کرده و آژیر‌های هشدار هم به اشتباه به صدا درآمده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هیچ شیء پرنده‌ای از لبنان وارد حریم هوایی این رژیم نشده و فعال کردن گنبد آهنین در نتیجه یک اشتباه در تشخیص بوده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، ارتش این رژیم به سمت پهپاد خودی شلیک کرده است. وب‌سایت الکترونیکی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم نوشت، گنبد آهنین دو موشک به سمت پهپاد خودی شلیک کرده، اما نتوانسته آن را ساقط کند.. امری که دستاویز تمسخر تل‌آویو در شبکه‌های اجتماعی شد و بسیاری از کاربران نوشتند که گنبد آهنین صهیونیست‌ها حتی نتوانست پهپاد خودی را هدف قرار دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار