کد خبر: 1088951
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی روایت گر تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ»

  امروزه و در عصر ارتباطات وجود روابط عمومی در هر نهاد و سازمانی لازم و ضرروی است. روابط عمومی بعنوان چشم تیز بین هر سازمان و رابطه بین عموم جامعه و نهاد ها عمل می کند و روایت گر تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است.

  هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه برای بررسی راه های طی شده و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند متناسب با شان و منزلت جوامع امروز طراحی و عملیاتی گردد.

  اینجانب با عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و نیز اعلام اینکه توجه به زیرساخت های لازم در امر ارتباطات و توجه جدی به رسانه های جمعی از برنامه های دولت سیزدهم و استانداری چهارمحال و بختیاری است، از خداوند متعال خوهان توفیق برای همه عزیزانی هستم که در این عرصه خطیر فعالیت می کنند و امیدوارم که روشنگری و بصیرت افزایی در دستور کار همه ما قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر