کد خبر: 1088948
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
سرپرست معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری :
سرپرست معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به فرهنگ و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه اصلی مسئولان استان محسوب می‌شود.
رحیمی

آقای حسین‌میرزایی در شورای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: احداث جاده دسترسی یادمان شهدای گمنام شهرکرد باید در دستور کار قرار بگیرد و اعتبار لازم به منظور تکمیل این یادمان‌ها در استان تامین شود.

غیبت مدیران در نشست‌های مرتبط با شهدا و دفاع‌مقدس غیرقابل قبول است و غایبان باید علت عدم حضور خود را به صورت کتبی اعلام کنند همه دستگاه‌ها در این حوزه وظیفه دارند. مصوبات نشست شورای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است و باید مدیران برای حل مشکلات راهکار عملیاتی ارائه دهند.

باید تمامی دستگاه‌های اجرایی با تعامل، جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین می‌توان برای تکمیل یادمان‌های شهدا از ظرفیت مردمی استفاده کرد.

تمامی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای بزرگداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را اعلام کنند، همچنین فضاسازی شهر‌ها و روستا‌ها برای این روز در دستور کار قرار بگیرد.

دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش نسبت به تبیین عملیات دفاع‌مقدس اقدام کنند، تجلیل از ایثارگران نیز در دستور کار قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر