کد خبر: 1088805
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
شهردار تبریز خبر داد:
کارگاه و دوره تخصصی بین‌المللی میراگرها و جداگرهای لرزه‌ای توسط شهرداری تبریز و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آغاز شد.

هوشیار با ابراز خرسندی از برگزاری این وبینار، گفت: با توجه به شرایط استقرار کلانشهر تبریز در مجاورت گسل‌های فعال و مشکلات عدیده امدادرسانی در برخی مناطق آن، خواسته‌ایم با تبادل اطلاعات داخلی و خارجی از طریق برگزاری این وبینار تخصصی به افزایش آگاهی مهندسان کمک کرده و پذیرای تجارب بین المللی باشیم تا بتوانیم نهایتا با نگاهی بلند مدت تبریز را به شهری امن برای ساکنانش بدل کنیم.

هوشیار افزود: آماده برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی و علمی هستیم تا شاهد دستیابی به دستاوردهای علمی و عملی جهت استفاده از فناوری‌های نوین ساختمانی باشیم.

او با بیان اینکه امید است این وبینار مقدمه همکاری بلند مدت با سایر موسسات خصوصا موسسات ژاپنی باشد، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر ویژه از جناب آقای پروفسور اگیرا وادا، رئیس جامعه جداگرهای لرزه ای ژاپن درخواست داریم در آینده نزدیک بتوانیم همکاری بسیار خوبی را با آن نهاد داشته باشیم.

شهردار تبریز ادامه داد: روش‌های مدیریت خطر بلایا، مقاوم‌سازی و توان‌بخشی با تاکید بر سیستم جداگرهای لرزه‌ای در ساختمان‌ها و ارتقای آمادگی اجتماعی و دانش برای واکنش‌های اضطراری در کنار انتقال تکنولوژی می‌تواند از موارد این همکاری باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر