کد خبر: 1085679
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
در شهرکرد انجام شد
نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات علوم قرآنی استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد آغاز به کار کرد.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این نمایشگاه فرصتی برای نشر احکام قرآنی فراهم شده است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای این کار استفاده کنیم.

ابراهیم شریفی افزود: در این نمایشگاه ۱۰ هزار جلد کتاب با ۱۵ هزار عنوان به نمایش در آمده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: هنرمندان، پیشکسوتان عرصه تولید آثار قرآنی، گروه‌های تواشیح و هنر‌های نمایشی اتفاقات خوبی را در تولید آثار قرآنی رقم زده‌اند و اصحاب رسانه نیز همواره حامی فعالان قرآنی بوده‌اند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه، امسال با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از امروز تا ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، در فرهنگسرای ارشاد اسلامی شهرکرد در ۲۵ غرفه گشایش یافت و برگزاری نمایشگاه کتب و نرم‌افزار‌های قرآنی، نمایشگاه هنر‌های تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای نمایش، برگزاری عصر شعر، نمایش فیلم‌های کوتاه، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، شفاخانه قرآنی، غرفه صنایع دستی، نشست‌های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام فعالیت این نمایشگاه است.

نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری تا ششم اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر