کد خبر: 1079012
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری :
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، از تهیه بسته سرمایه گذاری آزمایشگاه مرجع زیست فناوری در این استان خبرداد.
رحیمی

اسماعیل پیرعلی در نشست با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به لزوم هدایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به اجرای طرح‌های دانش‌بنیان گفت: بسته سرمایه‌گذاری وِیژه احداث گلخانه هوشمند پایلوت و آزمایشگاه مرجع زیست‌فناوری در استان تهیه و به زودی ارائه می‌شود.

تسریع در تکمیل ساختمان چند مستاجره پارک علم و فناوری باید پیگیری شود.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، زمین مورد نیاز شرکت‌های مستقر نیز از اراضی موجود در پردیس پارک علم و فناوری به شرکت‌های متقاضی واگذار خواهد شد.

برای واگذاری اراضی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان صنعتی ساز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری نیز رویکرد این معاونت در راستای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان را حمایتی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های پیشنهادی و توسعه‌ای پارک علم و فناوری و حوزه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی فناورانه در استان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به سرمایه گذران معرفی خواهد شد و تلاش می‌شود زمینه جذب منابع مالی در این حوزه به نحو مطلوبی فراهم شود.

در حال حاضر ۴۱ هسته و ۲۴ واحد مرکز رشد در چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند و از مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان استان، ۲ شرکت خلاق است و ۳۸ شرکت نیز دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر