کد خبر: 1079008
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
رحیمی

در پیام موسی انصاری آمده است:

یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانه چهل و سه سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله‌های عزت و شرافت، مقارن با ایام پرفضیلت ماه رجب و طلوع چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، افق‌های روشنی از امید و بالندگی، رشد و تعالی را نویدبخش است.

تجلی وحدت و همبستگی که در عزم و اراده راسخ و ایمان خالصانه و بصیرت بی همتای ملت شگفتی آفرین و متحد و زمان شناس مردم ولایتمدار و فهیم استان چهارمحال و بختیاری نمایان شد، تا با اعتماد و توکل به قادر متعال عزت، استحکام و عظمت انقلاب اسلامی رادر چهل و سـومیـن سالگرد تولد انقلاب اسلامی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دیگر بار بر راه و آرمان حضرت امام خمینی(ره)  تأکید کند.

مردم مقاوم و همیشه در صحنه استان، بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

این بار نیز علی رغم شرایط کرونایی و نامساعد بودن شرایط جوی با طراحی نوآورانه نسبت به حضور مردم شریف به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی با حضور حماسی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ حضوری وحدت بخش، عظیم و خیره کننده در جشن بزرگ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و امام شهدا و نیز سردار دل ها، سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را رقم زده و دنیا را مبهوت وحدت، عظمت و اقتدار خود کرده؛ به حق سزاوار تقدیر و تشکر است.

مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری با رقم زدن ۲۲ بهمن ماندگار و تماشایی‌تر از قبل و تبلور عینی شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» را به جهانیان نشان داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان خادم مردم در عرصه مراسم و مناسبتها، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، منجر به خلق حماسۀ ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم همیشه در صحنه اعلام می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر