کد خبر: 1078908
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد :
طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند.
رحیمی

سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۳۲۲ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۳۷ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

هم اکنون ۲۰۸بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۶۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و ۷۶۸ نفر می‌باشد.

هم اکنون ۱۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر