کد خبر: 1078623
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در دانشگاه شهرکرد انجام شد
آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله دانشگاهی دهمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
رحیمی

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله دانشگاهی دهمین جشنواره ملی رویش با حضور یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد، عزیزالله مولوی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه و با همراهی برخط محمد علی اسلامی مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یاسر پیرعلی در این آیین ضمن تبریک دهه فجر و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه شهرکرد دارای هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو است و جمعیت دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر است که این ظرفیت دانشجویی جوان و پر انرژی برای استان بسیار خوب و امتیاز است.

دانشجو دارای روحیه کنشگری و مطالبه‌گری است و می‌تواند جریان سازی را پیگیری کند که این امر از نقاط قوت دانشگاه و دانشجو است.

شرایط آب و هوای استان چهارمحال و بختیاری بسیار عالی است و زیرساخت‌های لازم نیز برای میزبانی جشنواره‌های کشوری در دانشگاه شهرکرد فراهم است و ما از میزبانی فعالیت‌های ملی در استان استقبال می‌کنیم.

محمدعلی اسلامی مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قرار گرفتن در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از اسناد راهبردی که پیش رو داریم بیانیه گام دوم انقلاب است که تمام تلاش ما در معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم این است که با توجه به این سند و سند دانشگاه اسلامی بتوانیم، زمینه پویایی و نشاط هر چه بیشتر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری را در دانشگاه‌های کشور تحقق ببخشیم.

در حال حاضر حدود هفت هزار و ۴۱۸ کانون فعال دانشگاهی در کشور داریم که از ظرفیت‌های بزرگ برای دانشگاه‌های کشور است.

کانون‌ها این بستر را فراهم می‌کنند تا هر دانشجو با توجه به علاقه و استعداد خود وارد یکی از ۳۲ عنوان کانون دانشجویی شود و استعداد باقوه خود را بالفعل نماید و البته نقش ما هم این است که با تسهیل گری و حمایت همه جانبه، کمک کنیم تا کانون‌ها به این وظیفه خود جامه عمل بپوشانند.

در طول دو سال گذشته و در شرایط کرونایی، تا کنون بیش از ۵۰ اختتامیه جشنواره‌های رویش در سطح دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه شهرکرد اتفاق افتاده است که امیدواریم با از سرگیری فعالیت‌های حضوری شاهد از سر گیری فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی به صورت حضوری در دانشگاه‌ها باشیم.

در پایان این آیین با اهدا لوح از دانشجویان و کانون‌های دانشجویی برتر تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر