کد خبر: 1076145
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای خدمتگزاری به مردم را به وجود آورد که بعضی از افراد از آن بهره نبردند.
محمد رضا عباسی

به گزارش جوان آنلاین حسین حبیبی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر با حضور ائمه جمعه و مدیران ادارات و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصتی برای خدمتگزاری به مردم به وجود آورد که متاسفانه عده ای از افراد از این فرصت استفاده نکرده و باعث بروز مسائلی در جامعه شدند.
حبیبی افزود: این از مظلومیت انقلاب اسلامی است که بسیاری از افراد و مسئولین که باید حافظ این انقلاب می‌شدند به دلیل کم کاری و عدم انجام دقیق وظایف محوله باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده و زمینه بدبینی مردم به نظام و انقلاب اسلامی را به وجود آورده اند که باید با این افراد به شدت برخورد شود.
وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: کوتاهی و عملکرد نامطلوب برخی از افراد در گذشته کار را به جایی رساند و قطار انقلاب از ریل خارج کرد و باعث گلایه مندی مردم شده است، مردم حق دارند و باید از این فرصت های خدمتگزاری درست و با برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش مشکلات مردم استفاده بیشتر و بهینه تری انجام گیرد.
سرپرست فرمانداری با اشاره به برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر میزبان شهدای ادیان توحیدی در آرامستان آشوریان (ساورا) خواهد بود که این مراسم با حضور مقامات و شخصیت‌های ملی و استانی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همه افراد جامعه و هر کدام از مدیران ادارات خودشان مسئول ستاد و سردمدار گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بوده و باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها اهتمام ویژه ورزند.
حبیبی با تأکید بر اعزام راویان انقلاب به مدارس و تبیین اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلاب و قیام کردند و رهبر انقلاب را تنها نگذاشتند، برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب نیز باید مردم وارد میدان شوند، جدیت در بزرگداشت دهه فجر، همیّت و غیرت دینی مهم است.
حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در ادامه این جلسه با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) اظهار کرد: یادآوری ایام الله در قرآن کریم توصیه شده و انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که نصیب مردم ایران شده، اگر نعمت های الهی را قدر بدانیم قطعاً بر نعمت های دیگر افزوده می‌شود و ناسپاسی از نعمات الهی موجب کفران و از بین رفتن نعمات می شود.
حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر اهمیت و ضرورت هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، نعمت بزرگی بود که خداوند به ما عطا فرموده و نباید این روزها به فراموشی سپرده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به تشکیل کمیته های ۳۰ گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر باید همه دستگاه‌ها پای کار بیاید و از تمام ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر