کد خبر: 1075738
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
رئیس بخش پژوهش‌ها در کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت، بیش از ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی وجود دارند که ده‌ها نفر از آن‌ها بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان دارند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «عبدالناصر فروانه» رئیس بخش پژوهش‌ها در کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت، بیش از ۶۰۰ اسیر فلسطینی موجود در زندان‌های رژیم صهیونیستی بیمارند.

بر اساس گزارش «المیادین»، وی تصریح کرد، ده‌ها نفر از افراد بیماری‌های خطرناک مانند بیماری‌های قلبی، نارسایی کلیه و سرطان دارند یا فلج هستند و تعدادی از آن‌ها بدون کمک دیگران حتی قادر به قضای حاجت نیستند.

فروانه ادامه داد، این افراد کسانی هستند که عوارض بیماری در آن‌ها پدیدار شده و تشخیص داده شده که بیمار هستند. اگر همه اسرا مورد معاینه قرار بگیرند بدون شک تعداد اسرای بیمار بیشتر است.

در همین رابطه اخیرا، کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، وضعیت جسمانی اسیر «ناصر ابوحمید» که مبتلا به سرطان است، وخیم است و وی به کما رفته است (جزئیات بیشتر).

بنا بر گزارش‌ها، تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی حدود ۴۵۰۰ نفر است که در میان آن‌ها ۴۰ زن، ۱۷۰ کودک دیده می‎شود و ۳۸۰ نفر نیز شامل بازداشت بدون تفهیم اتهام هستند.

۵۴۳ اسیر به حبس ابد محکومند و تعداد اسرای بیمار ۷۰۰ نفر است که ۳۰۰ نفر آن‌ها بیماری‌های خطرناک و مزمن دارند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار