کد خبر: 1075527
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری :
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت و توجه جدی به افزایش تولیدات دینی موثر و متناسب با فضای مجازی استان تاکید کرد.
رحیمی

حجت‌الاسلام مهدی طاهری در نشست معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به ضرورت و توجه جدی به افزایش تولیدات دینی موثر و متناسب با فضای مجازی استان گفت: عرصه تقابل تبلیغ مجازی دین، یک تقابل جهانی است از این رو باید در فراهم‌سازی الزامات و ابزار‌های خاص آن نیز دقت شود.

در حال حاضر حدود ۲۵۰ هزار نفر معادل یک‌چهارم جمعیت چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی حضور دارند که لازم است برای تبلیغ مجازی دین و ارائه تولیدات موثر و متناسب به کاربران این فضا، برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد.

اگر چه پرکاربردترین ابزار در تبلیغ، ابزار بیانی است، اما این ابزار به تنهایی نمی‌تواند پرفایده‌ترین و اثرگذارترین کارکرد را داشته باشد و ابزار‌های نوشتاری و شنیداری نیز بنا به آیات قرآنی در تبلیغ دین اثرگذاری‌های خاص خود را دارند.

آنچه می‌تواند مبلغان را در مسیر تبلیغی یک‌قدم به جلو ببرد، حرکت در مسیر تبلیغ اجتماعی است و همه تلاش‌ها باید برای به میدان آوردن مردم، تجمیع شود، اما در این باره نیز باید دقت شود، مرجعیت فکری دینی از بین نرود که این مهم یک قاعده کلی عملیاتی به شمار می‌رود.

برای پیشبرد اهداف تبلیغی باید از ظرفیت‌های هیات مذهبی، کانون‌های دینی، مداحان و روحانیون در همراهی با یک کار تشکیلاتی و جمعی استفاده شود.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا عرفان‌نژاد دانش‌آموخته مقطع دکتری فقه و مبانی حقوق و همچنین دارنده سطح چهار علوم حوزوی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر