کد خبر: 1075431
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری :
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری از اتصال دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک به پرونده‌های مالیاتی خبر داد.
رحیمی

کوروش بیگدلی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی و تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و اتصال آن‌ها به پرونده مالیاتی است.

همه اشخاص دارای ابزار پرداخت‌های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده کرده و نسبت به الصاق آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد.

بر این اساس، ضرورت دارد مؤدیان مالیاتی با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir، بخش پایانه‌های فروش، اطلاعات مذکور را مشاهده و نسبت به الصاق دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود به پرونده‌های موجود یا ایجاد پرونده جدید، حذف ثبت نام اضافی ایجاد شده توسط بانک مرکزی، ایجاد فعالیت متناسب با پذیرنده یا درخواست غیر فعال سازی دستگاه‌های مطروحه اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر