کد خبر: 1072726
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
استاندار مرکزی
استاندار مرکزی گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح عمرانی تقاطع غیر همسطح سنجان اراک تزریق شده است.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل این طرح عمران شهری جزو مطالبات جدی مردم منطقه است که به جهت دسترسی، سرعت در تردد و کاهش آلاینده‌های هوا نقش موثری دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۸۷ هزار پروژه ناتمام در کشور وجود دارد که اتمام آن‌ها بودجه هنگفتی را نیاز دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: تامین این اعتبارات برای دولت با مشکلاتی همراه است اما به هر حال این پروژه‌ها شروع شده و باید سامان یابد.
مخلص الائمه بیان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک با پیشرفت فیزیکی بالایی همراه است و مسیر غیرقابل بازگشتی دارد و باید تلاش شود تا به سرعت به اتمام برسد.
وی گفت: شرمنده مردم و اهالی این منطقه هستیم که سال‌ها کارگاهی مقابل چشم آنها قرار دارد و پروژه با کندی پیش رفته است.
استاندار مرکزی افزود: بخشی از تامین اعتبار صورت گرفته معادل ۱۶۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در هفته گذشته دنبال شد که نتایج خوبی به همراه داشت تا برخی از اقلام عمده مصالح مورد نیاز تامین شود.  
مخلص الائمه اظهار داشت: قیمت مصالح در سال‌های گذشته و اخیر رشد سرسام‌آوری داشته که پیمانکاران و سازندگان هم تحت تاثیر این شرایط و رویداد اقتصادی قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح سنجان از جمله طرح‌هایی است که اعتبار ملی ندارد و باید کمک شود تا جبران مالی برای آن صورت گیرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: از ۱۷ پایه پل این طرح، ۱۳ پایه پل اجرا شده و ایجاد دهانه‌ها در دست است که امید است سال آتی به اتمام رسد.
مخلص الائمه عنوان کرد: پیمانکار اصلی تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک در تهران است و سرکشی لازم را از طرح ندارد و پیگیری لازم صورت می‌گیرد و اگر لازم باشد، برخورد نیز انجام می‌شود.
وی گفت: نمایندگان پیمانکار در اراک نیز باید متعهد باشند که کارگاه هر روز فعالت خود را دنبال کند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: بازدید امروز از قبل اعلام شده بود اما برای روزهای آینده از این طرح به دفعات به صورت سرزده سرکشی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار