کد خبر: 1072709
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام؛
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری هفتمین «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در استان ایلام خبر داد.
عاطفه آزادپور

 محمد علینظری، رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: امروز دشمنان با جنگ رسانه‌ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه‌ها در این زمینه رسالت خطیری برعهده دارند.
وی با تاکید بر نقش ویژه رسانه‌ها در این عرصه گفت: برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جبهه رسانه‌ای انقلاب، از خبرنگاران و پدیدآورندگان محتوای ارزشی و آثار فاخر انقلابی نیز تقدیر شود.
دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام  با اشاره به محور‌های این جشنواره عنوان کرد: تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، موضوعات اجتماعی (فرزند آوری، اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، نشاط در جامعه)، شکستن هیمنه پوشالی غرب (بصیرت و دشمن شناسی) ,مکتب حاج قاسم سلیمانی (از اسفند ۹۹تا ۳۰آذر۱۴۰۰)، مطالبه گری و امید آفرینی، اربعین و ظرفیت‌های فرهنگی و‌اقتصادی استان، کرونا و‌کمک مومنانه، بسیج و حوزه اقدام، پتروشیمی ایلام، فرهنگ کار و توسعه، حفظ جنگل و منابع طبیعی از محور‌های این جشنواره می‌باشند.
وی گفت: مقاله و یادداشت، طراحی و صفحه آرایی، مصاحبه، خبر، کلیپ، تیتر، گزارش و اینفوگرافیک از قالب‌ها و بخش‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام است که خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها ارسال کنند.
علینظری تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر دو اثر یعنی در مجموع هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۶ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال نماید تا مورد ارزیابی داوران قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام افزود: بخش ویژه این جشنواره، بخش کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام است که علاقه مندان می‌توانند در این بخش در قالب یادداشت و عکس شرکت کنند که این بخش نیز به صورت جداگانه داوری می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش  ویژه کنگره شهدا هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر جدای از آن ۶ اثر یعنی در مجموع ۹ اثر ارسال نماید.
دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر،  سوم دی ماه ۱۴۰۰ را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ایلام اعلام و تصریح کرد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای دیماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در رسانه منتشر شده باشند و همچنین کلیه آثارارسالی به همراه  شناسنامه اثر شامل نام نام خانوادگی، عنوان رسانه، محور، قالب  و لینک انتشار باشد.
علینظری گفت: دبیرخانه دائمی هفتمین جشنواره رسانه‌ی ابوذر واقع در چهار راه حضرت سیدالشهدا، جنب بانک دی، سازمان بسیج رسانه آماده دریافت اصل آثار شرکت کنندگان در جشنواره می‌باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر