کد خبر: 1072608
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: تصادفات منجر به فوت در کاشان ۳۸ درصد کاهش داشته است.
هادی مومنی راوندی

حسین بساطی در حاشیه برگزاری جشنواره "رو به راه" با اشاره به اینکه اولویت اول تماس شهروندان کاشانی با پلیس در مورد مسائل ترافیکی است، گفت: با این وجود خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در کاشان ۳۸ درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه ۲۴ نقطه حادثه خیز در کاشان شناسایی شده است، ابراز داشت: امیدواریم با رفع عیب این نقاط، شاهد کاهش بیشتر تصادفات و سوانح در سطح شهر کاشان باشیم.
بساطی، بیشترین تصادفات را مربوط به موتورسیکلت، اتومبیل‎های شخصی و عابر پیاده دانست و تصریح کرد: بیشترین تصادفات در کاشان با ۷۱ درصد در ساعات بعد از ظهر و بعد از آن به ترتیب قبل از ظهر با ۲۲ درصد و ساعت‌های بامداد و صبح با هفت درصد اتفاق می‌افتد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان یکی از مهمترین عوامل در پیشگیری از سوانح و تصادفات را ارائه آموزش‌های همگانی در حوزه ترافیکی دانست و گفت: جشنواره "رو به راه" از جمله برنامه‌هایی است که به این منظور توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری پلیس راهور در حال برگزاری است.
بساطی افزود: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره کاهش تصادفات، اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان، تقویت نقش خانواده در فرهنگسازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین تقویت مشارکت ادارات و روسای آن‌ها در مورد مباحث ترافیکی است.
سومین جشنواره آموزشی"روبه راه" از سری برنامه‌های حوزه شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان است که در قالب تولیدات رسانه‌ای، پرفورمنس،کمپین محیطی، اتوبوس گردشگری، پیک شهروندی و رادیو ترافیک از ۲۰ مهر الی ۲۶ آذر با محوریت آشنایی با ناهنجاری‌های ترافیک و حمل و نقل عمومی با تلاش فرهنگ‌سراها و با مشارکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سطح شهر انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار