کد خبر: 1072607
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
رئیس دانشگاه کاشان خبر داد
رئیس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری فی مابین شهرداری کاشان و این دانشگاه خبر داد.
هادی مومنی راوندی

دکتر عباس کتابی افزود: به منظور توسعه پژوهش های کاربردی، پاسخ گویی به مهم ترین ضرورت های جامعه اسلامی و ایرانی، برطرف ساختن نیازهای مدیریت شهری و رفع مشکلات شهروندان لازم است همواره بین شهرداری ها و دانشگاه ها به عنوان مبدا تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد.


وی، اعطای فرصت مطالعاتی به اساتید دانشگاه در موضوعات مورد نیاز شهرداری بر اساس مقررات، در اولویت قرار دادن طرح های تحقیقاتی، فناوری و دوره های آموزشی اعلام شده از طرف شهرداری، ارائه خدمات علمی، فناوری و آموزشی پیشنهادی توافق شده با شهرداری، همفکری و همکاری برای نظارت بر طرح های تحقیقاتی و فناوری و دوره های آموزشی اعلام شده از طرف شهرداری را از جمله تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: طرح های پژوهشی و فناوری مورد نیاز شهرداری توسط دانشگاه بر پایه ضوابط و اعلام نیاز شهرداری اجرا می شود.
دکتر کتابی اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه های مورد نیاز شهرداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: دوره های پسا دکتری نیز با هدف حل مسائل فنی، مدیریتی و توسعه فناوری در شهرداری انجام می شود.
وی همکاری در اجرای دوره‌های جدید بین رشته ای در سطوح تحصیلات تکمیلی، برگزاری جلسات علمی تخصصی سمینارها و کارگاه ها و دوره های مختلف آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی را از دیگر موارد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: بر این اساس از متخصصان و اساتید دانشگاه در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی و از فناوری ها و پژوهش های کاربردی تولیدی دانشگاه در بخش های مختلف مدیریت شهری طبق ضوابط مربوطه انجام می شود.
این تفاهم نامه که در 6 ماده تنظیم شده است و به مدت چهار سال اعتبار دارد به امضای دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان و دکتر حسن بخشنده شهردار کاشان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر